Autor |
Harry
Administrator
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Terraria
Pon 20:37, 14 Mar 2016
|
|
Wiadomość |
|
Witam
A więc do wyboru mamy:
1.Mele czyli ten z bronią w ręku
2.Ranger czyli ten od broni dalekiego zasięgu np łuk
3.Mage czyli mag ten którego bronie używają manę
4.Summoner-jego broń to minniony czyli sługi które atakują przeciwników
Więc zacznijmy
1.mele jego bronie to miecze(niektóre mają możliwość strzału miecza który który nie zużywa many i amunicji) i włócznie.
-Zalety to oczywiście dość dużo obrony(def) w zbroi
-nie wymaga amunicji i many
-vampire knives które leczą jego zdrowie (HP)
-miecz dobry do odpychania potworów.
Wady też są!:
-trudno się nim ubijania bossy gdyż trzeba podchodzić blisko by zadać obrażenia (dmg).
-Bez wspomagaczy się nie obejdzie!
2.Ranger ma dużo rodzai broni:łuki,pistolety,wyrzutnie rakiet,lub bronie rzucanie choćby granaty!
Zalety:Atak na odległość
-dosyć duży dmg
-pistolety mają szybli czas użycia
Wady:mało obrony
-pod koniec gry musi używać do leczenia broni wojownika
-problem gdy wróg jest za blisko
3.Mage-moja ulubiona klasa,ma różdzki,książki(tomy)
Zalety:Spektralny set pod koniec gry który leczy hp po każdym zadaniu dmg potworom dlatego według mnie to najlepsza klasa do wersji 1.2.4
-atak na odległość
-różdzki można sterować palcem po ekranie
-różdżka chmury którą stawiamy w powietrzu i deszcz zadaje potworom dmg,znika po kilku minutach
Wady:mniej defa niż ranger
-problem pojawia się gdy potwór jest zbyt blisko postaci
4.summoner:pomocnicze potworki typu mini-slime,imp
Zalety:klasa najlepsza do farmienia itemków nawet AFK(poza urządzeniem)
Wady:mało defa
-miniony zawsze stają jak tchórze czyli za postacią,wtedy gdy nas atakują potwory
Tyle tego a więc sami wybierzcie:
-czy chcecie mieć dużo punktów obrony
-czy zbroje która leczy po zadaniu dmg i chmurki
-czy może chcieć farmić itemki
-czy też szybko strzelić z pistoletów
Ja osobiście polecam maga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
    |